Во најновото издание на 3 FROM 1 на BIKERS GARAGE RADIO ќе слушнеме 3 песни од Британските рок легенди The Who!
The Who, е британската рок-група која беше меѓу најпопуларните и највлијателните бендови во 1960-тите и 70-тите. Главни членови на бендот се Пит Тауншенд (р. 19 мај 1945, Лондон, Англија), Роџер Далтри (р. 1 март 1944, Лондон), Џон Ентвистл (р. 9 октомври 1944, Лондон — п. 27 јуни 2002 г. , Лас Вегас, Невада, САД) и Кит Мун (р. 23 август 1946 година, Лондон — п. 7 септември 1978 година, Лондон). Мун беше заменет со Кени Џонс (р. 16 септември 1948 година, Лондон).
Иако првенствено инспирирани од американскиот ритам и блуз, The Who направија храбар чекор кон дефинирање на уникатен британски рок во 1960-тите. Избегнувајќи ја идеализираната романса на Битлси и наметливата музика на Ролинг Стоунс, The Who ги отфрли претензиите и директно се справи со тинејџерските маки. Во време кога рок музиката ги обединуваше младите луѓе ширум светот, со тапанарот Даг Сандом станаа, Who and the High Numbers. Мун го замени Сандом на почетокот на 1964 година, по што групата објави мод-сингл („Јас сум лицето“) со што повторно се врати на старото име The Who кон крајот на 1964 година. Квартетот од Западен Лондон негуваше слика на поп-арт за да одговара на британската „мод“ субкултура опседната со модата и го вклопи тој изглед со звукот на ритам-и-блуз што го фаворизираа младите. Тауншенд на крајот призна дека облеката направена од Union Jack, остри костуми, шпиц чизми и кратки фризури се измислица. Модата сепак, беше појдовна точка за The Who до крајот на 1960-тите, модовите станаа историја, а оние кои беа сепак останаа верни на тоа, мораа да се идентификуваат со униформата на некое движење.
Изданијата во раниот период на бендот се музички окупирани со отуѓеност, несигурност и фрустрација, “напаѓајќи” ја публиката со тешки текстови, дивјачки моќни акорди и жестоки пораки од гитаристот и текстописец Тауншенд, кинетичкиот напад на тапанарот Мун и басистот Ентвистл. Четирите синглови кои ги претставија The Who во периодот помеѓу јануари 1965 и март 1966 година – „Не можам да објаснам“, „Во секој случај, во секој случај, каде било“, „Мојата генерација“ и „Замена“ – се прокламираа во бенд со невиден бес на компресирана звучна агресија, а уметничката изјава се засили со навиката на Тауншенд на сцена да ја крши гитарата. Додека другите групи се движеа кон идеализам за мир и љубов, тие пееа за невозвратена страст („Слики на Лили“), притисок од врсниците („Среќен Џек“), морничави инсекти („Борис пајакот“ на Ентвисл) и родова конфузија (“Јас сум момче”).
Сè до објавувањето на „The Who Sell Out“ во 1967 година, зајадлив концепт-албум претставен на пиратски радио пренос, The Who беа првенствено група за синглови. Сепак, тие беа поуспешни во овој поглед во Британија (осум топ десет хитови помеѓу 1965 и 1967 година) отколку во Соединетите Држави („I Can See for Miles“, објавен во 1967 година, беше единствениот сингл на групата во првите десет на Билборд). Рок операта од 1969 година – и незаборавниот настап во Вудсток тоа лето – го направија The Who рок бенд од светска класа. Во тој процес, Тауншенд беше препознаен како еден од најинтелигентните, најартикулирани и самосвесни композитори на рокот за неговото време. The Who ја зацврсти својата позиција со Who’s Next (1971), албум со потенцијални тинејџерски химни („Won’t Get Fooled Again , „Баба О’Рајли“) и чувствителни романси („Зад сините очи“, „Љубовта не е за чување“). Истата година, Entwistle издаде соло албум, мрачно забавниот Smash Your Head Against the Wall, Тауншенд го издаде својот прв соло албум, Who Came First, во 1972 година, а истото го направи и Далтри, во 1973 година. Сепак, The Who продолжи со забрзано темпо, објавувајќи ја втората магнум рок опера на Тауншенд, Quadrophenia, во 1973 година, The Who by Numbers во 1975 година и Who Are You во 1978 година.
Мун („Лун“), чиј начин на живот беше турбулентен, почина од предозирање со дрога во 1978 година и беше заменет од Џонс (порано од „Малите лица и лицата“).
Така конституирани, The Who ги издаде Face Dances (1981) и It’s Hard (1982) пред да се распадне во 1982 година. Далтри ја остави неговата соло кариера и почна да се занимава со глума. Entwistle објавуваше повремени записи со мал ефект. Тауншенд накратко се занимавал како уредник на книги додека преземал различни соло потфати – од добро прифатените рок плочи слични на The Who, како Empty Glass (1980) до The Iron Man (1989), помалку успешен експеримент во музичкиот театар кој сепак го отвори патот на Томи на Бродвеј во 1993 година. Тауншенд, Далтри и Ентвистл повторно се обединија на турнеи во 1989 и 1996-97 година. The Who требаше да тргне на турнеја во САД во 2002 година кога Ентвист почина.
Музичкиот блок 3 FROM 1 се емитува на BIKERS GARAGE RADIO BROADCAST NETWORK во следните термини: 10.30 / 16.30 и 22.30
Bikers Garage Radio Broadcast Network можете да слушате во живо на следниот линк: https://bikersgarage.mk/live-stream/